myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Waarom ben ik geontproaccount? Wattungesodemieter!
07 jan 2011 - bewerkt op 07 jan 2011 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
Asih
, man,
81
jaar
Asih
vrijdag 07 januari 2011 18:01
WEER al die stomme reclames, rafelende rechterkantlijn, piepkleine lettertjes & shit!
Asih
vrijdag 07 januari 2011 18:02
WEER al die stomme reclames, rafelende rechterkantlijn, piepkleine lettertjes & shit!
frlMiauw
vrijdag 07 januari 2011 19:15
Het wordt niet automatisch verlengd, moet je zelf opnieuw doen.
Asih
vrijdag 07 januari 2011 19:37
HAD ik gedaan
frlMiauw
vrijdag 07 januari 2011 20:37
Mijn pro account is er ook ineens af, terwijl ik hem sinds juni had
Asih
vrijdag 07 januari 2011 21:25
Waarschijnlijk hebben Elja & Bart een zoveelste verbetering doorgevoerd die niet helemaal volmaakt is
uitgewerkt
Log in om een reactie te plaatsen.
O
21 jan 2022
41333 97 Yèsj pakt ook een ander motief òp:
O
21 jan 2022
41332 123 Omdat de globalisering door Europa
O
20 jan 2022
4133196 Het gaat hier niet enkel om ´n kwestie van
O
20 jan 2022
41330KB95 Sympathie voor de overspelige vrouw
O
20 jan 2022
41329 SH122 Meerdere wereldreligies - zoals islam
O
20 jan 2022
41328SH121 Easy Ride Home: Zelfs ´n kleine religie
O
19 jan 2022
41327Als ´t niet was voor/door/na die oorlog, dan?
O
19 jan 2022
41326 KB94 Vlg. Yochanan 5:19v. doet Yesjoe alleen
O
19 jan 2022
41325 KB93 1960´s: Out on the road again
O
19 jan 2022
41324 KB92 Opheffing Van Zevende Dag Als G ds Dàg?
O
18 jan 2022
41323SH120 Voordien waren de landbouw en bewerking
O
18 jan 2022
41322 SH 119 Vóór 1500 was de wereld nog niet zó
O
18 jan 2022
41321KB91 Àlléén degene die door vrede te stichten
O
18 jan 2022
41320 KB 90 De teneur is veeleer als volgt: De Wèt
O
18 jan 2022
41319 KB89 Ook in ´t Euangelie van Marcos had Yesj
vorige
volgende