prioriteit nr1:rap rijk worden,nr2:basket,nr3...

Vandaag ben ik eens bij men mama op bezoek kunnen gaan, ze maakt toch al wa vooruitgang. Mijn oma is vandaag ook terug naar huis mogen gaan. Normaal gezien slapen de kindjes elke vrijdagavond bij men ouders, men man gaat dan gaan basketten, en ik vertrek uit de zaak om 21.30uur naar huis voor men huishouden. Zaterdag kunnen we dan iets langer slapen en kunnen we ook een nachtje goed doorslapen, dat heeft een mens wel eens nodig. Maar nu mijn mama in het ziekenhuis ligt slapen de kindjes thuis. Geen probleem natuurlijk, mijn papa gaat ze dan na zijn werk halen de vrijdag en brengt ze dan naar onze zaak, daar eet hij dan iets en gaat dan men mama bezoeken. Toen ik samen met men man naar een oplossing zocht, zei hij zelf, "ik ga wel sluiten, zo kan jij om 19.30uur als de keuken sluit met hen naar huis gaan om hen in bed te steken." Ik dacht ja waarom nie, da is een goeie oplossing. Nu, mijn man zijn hobby is basket, hij had bericht gekregen van zijn coach dat hij daar vandaag al om 20uur moest zijn, terwijl we normaal de zaak sluiten om 20.30uur. Ik zei tegen hem dat we dan wel met een probleem zitten, dat de kindjes dan veel te laat in hun bedje zouden zitten. Ik kwam met het idee af om zijn ma te vragen om te komen sluiten, dat keurde hij af, toen zei ik dat we dan niet anders kunnen dan uitzonderlijk vroeger sluiten, dat was geen probleem voor hem. We hadden een blad uitgehangen met die melding dat we ipv 20.30uur om 19.45uur uitzonderlijk zouden sluiten. Natuurlijk kwamen er nog heel wat tafels op het laatste moment binnen om te eten, hij begon zich alweer kwaad te maken omdat hij te laat zal zijn op de basket. Ik bestelde de mensen en deed altijd maar door om zo snel mogelijk klaar te zijn om te kunnen vertrekken met de kindjes, hij noemde mij rotte teef dat ik hem in de keuken niet kwam helpen zodat hij niet te laat zou komen. Wat wil hij dan, dat ik mijn werk laat liggen en dat ik nog later thuis zou zijn met de kindjes. Hij begrijpt niets van het ouderschap. Hij kon gerust bellen naar zijn coach om te zeggen dat hij 20minuten later zou zijn, maar nee wat heeft hij gedaan, hij heeft mij daar gewoon laten staan met 2 kindjes die doodmoe waren. Dan ben ik degene die mijn prioriteiten moet stellen. Bij mij komen mijn kinderen boven ALLES, maar duidelijk bij hem niet.

pfff
13 feb 2015 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van 222514
222514, vrouw, 36 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende