Zondag

Dag 3

Begonnen met heerlijk kommetje yoghurt met verse frambozen en havermout. Bij het pakken van de havermout zag ik laatste stukje gevulde speculaas al liggen. Ik dacht nee niet doen. Maar mijn hoofd bleef maar bij de gevulde speculaas. ik had al gedouched en gestreken bezig geweest met de bruiloft van mijn zusje. Ben ik ceremoniemeester. Toch moest dat stukje op. ik voelde mijn hart weer tekeer gaan toen ik stuk gevulde speculaas op had.er gaat van alles door mijn hoofd. en meeste nog rust van stukje speculaas is weg. Na half uurtje pak 4 volkoren boterhammen met pindakaas. Ik besluit om s middags maar niet te eten. Pak nog glaasje melk en ja hoor zie daar stukje tortillataart liggen in de koelkast. ik denk kan mijn vriend wel opeten als die langs komt. om 13 uur zet ik de oven aan mijn vriend gaat onze zoon ophalen bijzijn ouders. ik dacht die zo terug om half 2 is hij nog niet terug. ja zo wordt die er niet lekkerder op. ik eet zelf wel op. het moet op weggooien kan niet want dan is het er nog. mijn vriend komt terug en begint met onze zoon aan zijn spreekbeurt hij zegt niks over de tortillataart. Ondertussen doe ik de was en kijk een film. opeens zegt onze zoon ik heb chocoladerotsjes meegekregen ieders 5 stukken zegt die. ze smaken heerlijk. tijdens de film schil ik nog een appel en kopje kamille thee. zondagavond eten we altijd eigengemaakte bruin broodje hamburger. ook deze sla ik niet af. 19.24 ik lig op bed tens geplakt op mijn nek en been. Het is klaar voor vandaag. morgen ja morgen moet ik echt mijzelf veranderen. stoppen met roken ging zo goed 2 jaar geleden. Waarom lukt dat ongezonde eten niet. ik weet dat niet goed is. ik weet dat het mij en mijn lichaam moe maakt en ook ongelukkig.
05 nov 2017 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van MissPerfect37
MissPerfect37, vrouw, 46 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende