Knop om
Dag 1
Ik zit aan mijn administratie thuis. Ik denk o moet nog wortels halen voor de cavia s. Ik op de fiets naar de supermarkt. Voor eerst sinds tijden denk ik o chocolade of gevulde speculaas. Snak naar zoetigheid. Vorige week was het vakantie dus door familie bezoekjes en uitjes niet "normaal" gegeten. In de supermarkt loopt mij water in de mond o chocolade. Ik loop gelijk door naar de gebaks afdeling zin in om alle gebakjes in mijn karretje doen. Nee ik wil toch een chocolade reep zegt mijn lichaam. Pak de grootste chocolade reep die er is met alle lekkers erin waar ik maar kon van dromen. Oja kwam voor wortels. Weer helemaal terug lopen naar het begin. Hup naar de kassa ja ik had ook zijn in gevulde speculaas en wat zie ik er bij liggen taaitaai. Afgerekend bij de kassa. Ik weet niet hoe snel ik naar huis moet fietsen ik voel de trek in mijn lijf naar chocolade voordat ik mijn jas uit heb binnen heb ik de eerste stuk al mijn mond. Mijn lichaam komt tot een soort rust langzaam. Ik plof neer op de bank en eet mijn grote chocolade reep op met nootjes en karamel. Daarna nog steeds geen rust in mijn lichaam de halve zak taaitaai naar binnen gepropt en toch nog een stuk gevulde speculaas. Ik sta op en prop de verpakking van de chocolade reep zo ver mogelijk weg in de prullenbak dat niemand hem straks ziet. Ondertussen zie ik de wortels liggen pak een wortel en eet hem op. Wat smaakt dat heerlijk vergelijken dan die andere dingen die ik net naar binnen heb gepropt. Ik geniet van de zoetige smaak van het worteltje. En dan denk ik ik wou dat ik die andere dingen niet gegeten had. Zou ik naar de wc gaan om over te geven nee dat heb ik nog nooit gedaan. Straks raak ik er in problemen door. Ik ga rustig zitten op de bank en ik denk dit moet stoppen. Ik voel mij beroerd en nog dikker. Straks is het etenstijd dus ik zal vast beginnen met de saus denk ik. Ik bak het gehakt in koekenpan rul uitje erbij en de salsasaus. Ik wacht tot het vocht verdwenen is en zet vuur uit. Ik ben begin de paprika s in stukjes te snijden groene rode en groene. Tijdens het snijden denk ik de knop moet om. Maar hoe. Ik bedenk bij mijzelf ik ga alles opschrijven wat de hele dag met mij gebeurt het eten "beperking autisme". Gewoon van je afschrijven. Dus zo is dit mijn eerste dag.
Ik weeg nu om 16:22 85,2 kilo
MissPerfect37, vrouw, 46 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
vorige
volgende