Dag 2
Vroeg opgestaan 2 vollerkoren boterhammen met appelstroop gehad kopje thee met honing. mijn zoontje uitgezwaaid ging naar school. daarna kwam mijn vader mijn fiets lenen ging vogels kijken.
bezig met de zolder langzaam op te ruimen
10 uur kiwi gehad met een kopje thee.
gewassen gestreken mails beantwoord.
12 uur 2 volkoren crackers met smeerkaas. gelukkig was mijn fiets weer terug snel naar de slager. mijn zoontje kwam bijna uit.
3 uur bakje meloen
daarna een afspraak voor infrarood behandeling heerlijk met dit weer.
6 uur eten klaar gebakken aardappels met hamburger met appel en ui heerlijke rauwkost erbij met een kopje thee.
7 uur zwemmen half uurtje.
glaasje melk er na.
en nu heerlijk op bed.
weer een top daf.
MissPerfect37, vrouw, 46 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
vorige
volgende