Het knopje is zoek

Dag 2

Met volle moed sta ik ik op. Maak 2 stukjes roggebrood met huttekase de tomaatjes zijn jammer genoeg kopje kamille thee erbij met honing.Maak mijn sessie op de computer nog af over wat is autisme. Om 10 uur eet ik 2 kiwi en drink een kopje thee. 11 uur vertrekken we naar mijn schoonouders om bruinebonensoep te eten. Daarvoor krijgen we stukje gevuld speculaas. Ik voel mijn lichaam weer genieten van de suikers maar mijn hoofd zegt stom stom. Om 12 uur krijgen we bord bruinebonensoep het smaakt heerlijk. Wie wilt er nog een bord iedereen neemt nog een bord ik zeg ook maar ja. weer denk ik niet doen. Maar het is zo heerlijk. Natuurlijk nog een toetje vanille vla met pure hagelslag. En dan begint mij dag dat mijn lichaam alles wilt maar mijn hoofd niet. Toch wint het eten.We vertrekken daarna naar de winkel voor hooi voor de cavia s. In de winkel wordt ik onrustig het is te druk voor mij.En tijdstip klopt niet we gaan altijd sochtends vroeg op pad voor boodschappen Thuis begin ik met 2 kommetjes naturel chips groot stuk speculaas. Waarom lukt het niet. Mijn lichaam is helemaal van slag en ik zelf ook. s avonds zegt mijn vriend ik haal Chinees. ik vraag hem of die dat zeker weet. Ja er wordt dus Chinees gehaald. als toetje neem ik nog dubbelvla. Nu lig ik op bed met een volle buik en moe. Ik weet dat ik zelf in mond stop maar ik wil het niet. Als iets lekker zie of ruik. Gaat mijn hart te keer. Ik ga maar slapen morgen een nieuwe dag.

30 seconde de plank gedaan.
04 nov 2017 - bewerkt op 04 nov 2017 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van MissPerfect37
MissPerfect37, vrouw, 46 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende