!@! Men neme: een eikel & een eicel, een flinke overdosis m/v/k hormonen, een emmer overlopend van frustraties, wat lees-, leer- & gedragsproblemen, veel verveling & tergende treiterzucht. MIX het hele zootje flink door elkaar en hup presto WAT krijg je? Een tweeeige eenling die namen krijgt zoals IJbbar & Oninam, EN de hele kudde 'smult ervan' totdat ze over hun nek gaan! EN dat was niet de eerste keer: om de zoveel tijd treden er dergelijke cyberspeciale flapdrollen op! Is het een typisch mydicomputervirus of de aanvang van virtuele vogelpest? Zondebokkeritus of homobono- bon[h]omie? Cyberspaciale tippelzones of zijn het aanvallen van puberaal adolescentisme? Dickhead & Eierstruif? Of gewoon het gevolg van Elja's superhitslijst met meestgelezen en op-te-reageren/af-te-reageren waanzin? IK weet het niet, ken die leeftijdsgroepen niet en heb geen ervaring op dit gebied: maar het blijft hoogst merkwaardig? NA lezen: dit recept meteen vernietigen en vooral NIET uitproberen!
jah ik ook: het aantal gemiddelde reacties per verhaal is op de hitlijst van elja en index stijl omhooggeflitst van 1,6 naar 1,8? HET Grote Doel waarnaar wij STreven is hoogstwaarschijnlijk een voorlopig gemiddelde van TWEE reacties per mydiverhaal: dat verhoogt de markwaarde en de reclameopbrangsten ofsowiets ~ 't lijkt waarachtig wel een fokbedrijfkruising tussen de vvcda van opa Hans uit 't Land & grootvader Dries de Nipte van Nooitgedacht tot LPF en nog een paar van dat soort Internationaal Snobistische Bewegingen? 'n Soort van Loesje die gekozen heeft voor 'de verkeerde kant'? Ik doe maar een gooi want m'n vijf verhaaltjes voor vandaag zijn al opgesnoept! Nou tabeh dan mydi'isten & 'andersvoelenden', wees gegroet & maak er maar wat van: ik moet echt stoppen voordat MIJN 'verslaving' weer de overhand krijgt en ik de hele nacht DOOR blijf tikken tottik nog getikter opsta dan toen ik ging zitten.
het aantal gemiddelde reacties per verhaal is op de hitlijst van elja en index stijl omhooggeflitst van 1,6 naar 1,8? HET Grote Doel waarnaar wij STreven is hoogstwaarschijnlijk een voorlopig gemiddelde van TWEE reacties per mydiverhaal:
dat verhoogt de markwaarde en de reclameopbrangsten ofsowiets ~ 't lijkt waarachtig wel een fokbedrijfkruising tussen de vvcda van opa Hans uit 't Land & grootvader Dries de Nipte van Nooitgedacht tot LPF en nog een paar van dat soort Internationaal Snobistische Bewegingen?
'n Soort van Loesje die gekozen heeft voor 'de verkeerde kant'?
Ik doe maar een gooi want m'n vijf verhaaltjes voor vandaag zijn al opgesnoept!
Nou tabeh dan mydi'isten & 'andersvoelenden', wees gegroet & maak er maar wat van:
ik moet echt stoppen voordat MIJN 'verslaving' weer de overhand krijgt en ik de hele nacht
DOOR blijf tikken tottik nog getikter opsta dan toen ik ging zitten.
En je hebt helemaal gelijk, dat recept MOET vernietigd worden. 't Is al erg genoeg dat het recept bestond!!!
Erg he, maar 5 verhalen per dag.... red ik het ook niet mee Ik vroeg me al af, als je je netjes gedraagt of je dan een bonus kan verdienen in de vorm van extra verhaaltjes. Per 10 nette verhalen een aantekening, stempel, zegeltje en bij een volle kaart 1 verhaal extra..... Nah, ik draaf door laat maar..........
moana echt allerlaatste reactie voor mydivandaag: er blijven natuurlijk de grote verschillen op alle terreinen des levens zoals leeftijden ervaringen en man/vrouw/kind, school/werk, arm/rijk. smaak/wansmaak, provocaties en insinuaties, schrijfwijzen en taalverkrachting on purpose ensow, maar iemand zou een enquete kunnen ontwerpen met voorkeur & afkeer, of het eventuele nut van rubrieken, regels, min- & pluspunten, autocratie of wat dan ook mee zou kunnen spelen in het 'assisteren' van onze schattige sitebeheerders, meerder- & minderheidsgroepen aangaande whatever is important for myDi? NiX voor mij want ik heb het al te druk met het trachten om mijn eigen leven te besturen & te beschrijven EN de black holes op te vullen veroorzaakt door ongelimiteerd lopen en liften door bergen en dalen op de bonnefooi zonder te weten waarom, waarheen, waartoe en hoe lang nog ... maar een beetje meer zelfregulatie zou mogelijk KUNNEN zijn [of juist niet?] want alles regelt zichzelf wel op den duur! De kruik gaat zolang te water ... en als het niet uit de hoogte komt dan wel uit de breedte ... men leeft en schrijft en reageert en je merkt vanzelf wel welke kant "HET" opgaat en daar doe je op je eigen manier aan mee of je negeert i.p.v. 'begeert'?! Sleep well & lots of sweet dreams!