Meisje not so perfect. Deel 1

Mijn naam is Eva.
een leuke meid (denk ik) van 23 jaar.
Maar niet zo leuk of perfect als de meeste zullen denken.

Na een zeer onstuimige jeugd heb ik Nick ontmoet toen ik 16 jaar was.
We zijn sinds november 2010 al samen en wonen nu ongeveer 4 jaar samen.
Eigenlijk zijn we beste gelukkig. Maar toch doe ik nog van alles verkeerd.

Nick werkt bij een groot bedrijf en heeft daar de leiding.
Hij begon met en simpel baantje en groeide daarin uit naar en hogere functie bij een ander bedrijf.
In 2013 hebben we de stap genomen en heeft hij en woning gekocht.
Ik was nog student in die tijd en ben ondertussen gediplomeerd en aan het werk.
We hebben gemiddeld genomen en ruim inkomen hebben en groot huis met alle luxe.
Eigenlijk mag ik helemaal niet klagen. Je zult zeggen dat alles hier perfect is. maar toch?

Ik ben dus Eva. Een jonge vrij meid van 23 jaar.
Ik ben niet het standaard huis vogeltje. Ik ben graag op weg met vrienden.
Daarnaast ben ik best dominant. Wat ik graag wil dat er gebeurd dat gebeurd (meestal)
Ik leef van dag naar dag. Ik zie meestal wel wat er gebeurd.
Een geld? Dat is niet zo belangrijk ik leef enkel maar 1 keer en wil genieten.
Natuurlijk zorg ik er wel voor dat het geen puinzooi word maar als ik aan het eind van de maand 0,- op
mijn rekening heb en de volgende dag me loon binnen krijg dan ben ik tevreden.
Praten? Dat gaat voor mij heel lastig. Ik sleep elke dag en grote rugzak met mij mee met veel negatieve ervaringen waarin ik het moeilijk vind bepaalde dingen los te laten.


Nick is een leuke jongen van 27 jaar. De typische good guy die iedereen zich zo willen wensen.
Heeft een leuk uiterlijk is een klein beetje verlegen maar als de kat uit de boom is dan is het ook echt daar.
Iemand waarmee je kan lachen en huilen. Uren serieuze gesprekken mee kan voeren.
Daar aan tegen is hij echt een huismus. Van hem hoeft het allemaal niet zo zeer.
Zijn geld? Daar komt niemand bij als het kan. Met moeite geeft hij wat uit.
Het liefste spaart hij alles op en moet het beter en mooier.
Zijn jeugd? Laten we zeggen dat hij nergens om hoefde te denken en dat en ruzie met zijn ouders over uitgaan wel het toppunt aan ervaring is.

Oftewel wij zijn 2 tegenstrijdig polen van elkaar. Maar toch klikt het al 7 jaar bijna.
We zijn over het algemeen gelukkig. Ik ben wel diegene die af en toe ergens tegen aan schopt.
Ik zeg wat me dan al even niet aanstaat. Nick daaraan tegen vind alles prima en perfect.
In zijn ogen kan ik weinig fout doen. Boos dat heb ik hem nog nooit gezien.

Ik ga jullie dingen vertellen over mijn verleden maar ook uit het heden.
Daarbij kan het een lach of traan opleveren maar ook verbazing op wekken waarom.
Dit realiseer ik mij ontzetten goed maar zo is mijn leven. Reacties feedback en tips zijn van harte welkom.



De reden dat ik ga beginnen met schrijven is dat ik mijn verhaal kwijt wil.
Graag hoor of mensen de zelfde ervaringen hebben of me totaal voor gek verklaren.
Ik verklaar me zelf wel vaak voor gek na alles wat er gebeurd in mijn leven waar niemand
eigenlijk iets van weet.gemeen

# Voor mijn verhaal gebruik ik andere namen als in het echt.
Ook zullen woonplaatsen aangepast worden.
De verhalen zijn waargebeurd en geschreven over mijn leven.
# Let niet op schrijf fouten. Ik heb nu eenmaal dyslexie maar ik doe mijn best.


verliefdverliefd Liefs Eva.
14 aug 2017 - bewerkt op 14 aug 2017 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van notsoPerfect
notsoPerfect, man, 31 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende