MODDERFOKKERS?
Kan haast niet anders!
Nederlandse taal
op z'n allerbelabberst
en een inhoud van lik m'n
vestje
...
Hardcorewaanzin,
modeblabla, kale hoofden zonder inhoud,
racisme, rechts-extreem/ultra-rechts,
hormonomodaal,
monomaan narcisme,
onkritische waangeesterij,
massamediaverslaafden en politiek onbenul,
religieus analfabetisme,
agressief moerasaligatorisme,
individuele nitwitterij,
sensatiezuchtige pestvrijheid vergeven van heksenjachten en tovenarij,
demoncratie, onvrijheid, onwaarheden en
hol gekrijs!
Betekenisloos
gewauwel in de ruimte,
lusteloze dwaasheid, domme hebzucht,
angstig bijgeloof
...
Waar blijft
het kritisch kijken
naar de ontwikkelingen
in eigen kwetsbaar
leven?
Wie kan nog
ontkomen aan waanbeeldvorming en
disfunctioneren?
De armen
drinken wat de rijken
zijken
...
En de
beestengeesten
der kommersjele omroepen
likken aan het riool der massaal geproduceerde
waanzinnigheden
...
Weerbaarheid
afhankelijk van al of niet gevulde bankrekeningen,
truttige prut als ontbijt,
afval voor lunch
en populisme als heilig
avondmaal!
Leugens
en labbekakkerij van
zwevende kiezers, onheilige keizers,
koningen en alomtegenwoordige
criminelen ...
Complex conformisme:
global economy en lokaal deformisme
vol van onzekerheid en
verharding.
Narcistisch
exhibitionisme en mongolistisch
egocentrisme:
riooljournalistiek vol analfabetische
kut & lul-
moraal!
Fayax & Eyenoord
...
Als ik
eenmaal
met mijn fietsbel bel,
nou DAN weet je
het wel!
Of niet soms?
Zoals
de ouden zongen
pijpen schijnbaar de
jongen ...
"On Top
Of The World":
't befje regeert & "Always" is HET doekje
voor het bloeden?
Foddermuckers!
Ik denk
dat ik maar
een bad ga nemen
en een dutje ga
doen:
daarna
ziet alles er misschien
wel weer anders
uit?


