Gedoe met Mediamarkt, help?

Lieve MD'ers. Ik heb even een vraag.

Ik heb een Remarkable Paper Pro gekocht bij Mediamarkt. Binnen de garantieperiode is deze in een hoesje in een padded laptoptas gevallen en het scherm is gebroken. Ik snap dat dit door eigen toedoen is en wil deze - vanwege de nog lopende garantie - laten repareren via Mediamarkt. Nu komt het.

Ik was gisteren in de winkel en na heel lang wachten en 100x overleg met collega's komt men tot de conclusie dat hij niet opgestuurd kan worden en ze moeten bespreken of ze überhaupt wel iets voor mij kunnen doen. Daar hoor ik deze week meer over. Nu wil ik wel voorbereid zijn, want als ze nu komen met dat ze niets voor me kunnen doen, wat dan? Mag ik niet verwachten dat een artikel bij hen gekocht aan 830 euro hersteld kan worden? Wanneer deze alleen een gebroken scherm heeft en verder nog werkt? Wat zegt de wet hier over, weet een van jullie dit?

-Ssdd
06 mei 2025 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van Ssdd
Ssdd, vrouw, 28 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende