Wanneer je denkt dat alles lekker gaat
Wanneer je denkt dat alles lekker gaat. School gaat goed, thuis gaat goed, vrienden gaan goed en zelfs de liefde.
Tenminste, dat dacht ik.
Eindelijk heb ik ja tegen M gezegd. Een jaar geleden vroeg hij mn nummer en vorige week zondag hadden we een date. Het was leuk en ik had daarna zelfs kriebels. Kotsmisselijk was ik er van, dat wel. Maar net nu ik dacht dat het leuk werd zoekt S weer aandacht. (S en ik gaan al 5 jaar mee. Een beetje knipperlichten. Deze zomer ging ik echt voor hem. Ik dacht hij ook voor mij maar ik kwam er achter dat hij met nog iemand bezig was. 1e gebroken hart.
Ik ben dus met M bezig maar vind het stiekem ook leuk dat S weer aan me denkt en met me wil praten. Het is wel ingewikkeld. M woont praktisch in mn straat en S woont anderhalf uur van me vandaan. Maarja, om nu te kiezen om die reden is ook zo wat...
Ohja S woont net op zichzelf en vraagt of ik langs kom. Het is verstandig om het niet te doen, ook vanwege M. Toch is er iets in me dat zegt, fackit ga gewoon. Je bent maar 1 keer jong en ze hoeven het niet te weten. Ik heb tenslotte pas 1 date gehad met M. Oke maandag date 2. Ik ben benieuwd hoe ik me erna voel en of ik dan weer de zenuwen heb.
Zenuwen voor iemand zijn een goed teken toch? Zou ik ze ook hebben als ik met S afspreek?
Hopelijk weet ik maandag meer.
Dikke kus L
justthatgirl6, vrouw, 29 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
vorige
volgende