Best gelukkig
Ik durf het bijna niet te zeggen maar als ik er over nadenk ben ik best gelukkig.
Tijdens mijn vorige opleiding was ik bijna depressief te noemen. Nooit zin, altijd chagrijnig en een leeg gevoel. Deze periode heb ik afgesloten en ben verder gegaan. Een nieuwe opleiding die ik echt leuk vind, nieuwe mensen, een hele nieuwe start.
Tuurlijk, op het gebied van vriendinnen ben ik wel eens verdrietig maar dat hoort er nou eenmaal bij. Gelukkig in de liefde nog niet haha, maar dat maakt me niet ongelukkig. Dat komt wel goed. Ik heb zin in de feestdagen, gezelligheid met vrienden en familie om me heen.
Zolang ik me best gelukkig voel ga ik maar van dit gevoel genieten want het is een fijn gevoel en dat is lang geleden.
Dikke kus!
justthatgirl6, vrouw, 29 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
vorige
volgende