date night

Oké, date 2 met M gehad. Ondanks de film tegenviel was het gezellig. We hebben gelachen om de stomste dingen en veel gekletst. Toen we thuis waren kussend afscheid genomen. Maar nu ... hij vroeg meteen om zaterdag weer wat te doen. Ik gok dat hij wil eten ofzo, maar wil ik dat ook?
Ik voel opeens geen kriebels meer, het was leuk maar misschien meer als vrienden? Zo kut, ik weet niet wat ik wil en wat ik moet. Moet ik nog een keer afspreken en hopen of het dan komt? Of eerlijk zijn en zeggen dat ik hem meer als vriend zie...

Helemaal kut dit. Iedereen wil ook zo graag dat het iets wordt. Ik denk dat ik er nog maar even over nadenk voor dat ik antwoord geef op zaterdag.

Van S krijg ik nog steeds 100 Snapchats op een dag, ik stuur 9 van de 10 keer niets terug maar hij blijft bezig. Wat moet ik daar nu ook mee?

Misschien zit S toch nog in mn hoofd en lukt het daarom niet met M? IK WEET HET NIET!!!!

Slaaplekker x
27 nov 2017 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van justthatgirl6
justthatgirl6, vrouw, 29 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende