niiet eGt nOrmaal lijkt me =S

hoOii allemaal..!engel

Weet eiiGenlijk niiet hOee ik mOet beGinnen maja.,
ziit met een klein prObleempje..
Mn "bijna" vriend vertelde me net dat hij elke dag paraCetamOl slikt..
als hij net wakker wOrd en als hij Gaat slapenn..
Okee missChien maak ik me wel druk Om nixverward
Maar hij neemt oOk pillen in die aan zijn mOeder voOrgesChreven zijn die bOrstkanker heeft..
en tOen had ik iets van dit is niet nOrmaalverward
Hij zeGt dat hij anders niet in slaap kOmt doOr de hoOfdpijn dus neemt hij ze "maar alvast iin"
Ik heb al gezeGt dat ik het niet nOrmaal vind en dat ie ermee mOest stOppen maar hij zeGt dat ie er eGt wel mee uitkijkt enzOo dus dan denk ik dat ik me aanstel enzOo..
Mjaa ik zOuu graag willen weten wat jullie zOuden dOen.. want ik wil eiGelijk niet dat dit zOo doOrGaat.,

×××,ShOpahOliCc,×××
25 apr 2006 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van Shopaholic
Shopaholic, vrouw, 36 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende