And she was gone...

And she was gone...

Ze koos voor eenzaamheid.
Anderen vroegen nog waarom.
Ze keek niet naar de weg voor zich,
Hield haar ogen,
gericht op de lucht.



Ze had geen reisgenoten,
Geen behoefte ook daaraan,
Ze wilde alleen maar vrij zijn,
Van de ketens om haar lichaam.


Was ze maar een vogel,
Die wegvloog van haar last,
Ze had medelijden met de bomen,
Die staan voor altijd vast.


Ze wilde graag een vlam zijn,
Die danst altijd alleen,
Ze was jaloers op de stoom,
Als ze zag hoe snel die verdween.


Misschien wou ze wel te graag,
Misschien wou ze wel te veel,
Maar op een koele winterdag,
Was ze weg van haar toneel.


De bomen wisten hoe het zat,
De lucht hield stijf haar mond,
Maar volgens een getuige,
Was het verhaal mooi afgerond.


Ze spreidde haar armen,
Naar de zon een laatste keer,
En toen..

Was ze er niet meer..



Heel moOii GediCht uit " as tOld by Ginger"
25 feb 2006 - bewerkt op 25 feb 2006 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van Shopaholic
Shopaholic, vrouw, 36 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende