Mijn doelen

Meer doen:
- IJsbad nemen en koudzwemmen: Het geeft me energie, focus en een blij gevoel. Ook is het goed voor mijn weerstand. Het geeft me het gevoel dat ik alles aankan!
- Journallen, schrijven, lijstjes maken. Elke dag bijhouden waar ik sta en waar ik naar toe wil met welke concrete doelen.
- Wandelen, fietsen, kortom bewegen. Elke dag even de natuur in. Bosbaden, heel goed tegen overprikkeling en stress. Bovendien maak je met bewegen fijne stofjes aan in je bloed.
- Boeken lezen. Ik heb zoveel boeken die ik zou willen lezen, maar maak er gewoon te weinig tijd voor. Terwijl het me echt rust brengt, en inspiratie.
- Zorgen voor een gezond voedingspatroon. Voor mij is dat veel water drinken, smoothies met wat te kauwen (besjes/zaadjes) erin, gerechten met een overload aan groentes en 20% van de tijd zondigen. En vooral ook: ontspannen eten, omdat ik leerde dat je spijsverteringsstelsel ontspannen de voedingsstoffen beter opneemt.
- Vaker aan de slag met de online cursussen die ik aankocht. Zodra ik bezig ben, vind ik het hartstikke interessant, heb ik het gevoel dat ik het snel onder de knie krijg, vasthouden die motivatie.
- Dankbaarheid beoefenen. Dankbaarheid past bij gevoelens die hoog op de bewustzijnsschaal van Hawkins staan. De energiefrequentie is hoog, met dankbaarheid kán je je bijna niet slecht voelen. Vandaag ben ik dankbaar voor een les uit een cursus die ik volg, maar ook dat ik gezond eten beschikbaar had en dat ik buiten ben geweest.
- Yoga, gewoon voor de televisie. Gevolgd door een sessie op een spijkermat. Goed voor de ontspanning en doorbloeding.
- Muziek luisteren. Om allerlei redenen, maar vandaag doorbrak het soms mijn doorlopende gedachtenstroom.
- Thee drinken, elke dag, de hele dag door. Lekker.

Minder doen:
- Scrollen op sociale media: Echt een energieslurper en het brengt me niets. Ik heb app-timers ingesteld op een aantal apps, zo zet ik de app op slot tot de volgende dag waar ik weer een half uur tot drie kwartier per app beschikbaar heb, dit wil ik nog afbouwen.
- Zorgen maken, piekeren, teveel waarde hechten aan mijn gedachten. Niet alles wat ik denk is waar. Iedereen heeft 60 tot 80 duizend gedachten op een dag, waarvan een groot deel hetzelfde als de vorige dag. Ik daag mijn brein uit tot het creëren van nieuwe paden. Ik ga dus ook buiten mijn comfortzone.
- Toxinen op mijn huid smeren, hup de deur uit met bepaalde verzorgingsproducten. Maar ook stoppen met het gebruik van voorraadboxen met BPA. Ik wil graag goed voor mijn lichaam en brein zorgen, dit helpt.
13 jan 2022 - bewerkt op 13 jan 2022 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van Luchador
Luchador, vrouw, 25 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende