Ik moet het kwijt..

Ik ben een jonge vrouw leeftijd doet er niet toe ik schrijf het hier omdat ik het aan niemand kan vertellen. Ik heb een tijdje een relatie gehad met een andere jonge vrouw. Het is uiteindelijk uitgegaan na 10 maanden in februari en ik was de schuldige we wisten niet wat we hadden een pauze of dat het gewoon uit was. Bij deze wil ik mijn kant van het verhaal vertellen ook al ken je het andere verhaal van haar kant niet. Ik ben normaal erg slecht in schrijven maar ga het toch proberen.

het begon allemaal bij 9 juli 2017 ik was bij haar omdat ze op vakantie ging en ik afscheid van haar wilde nemen. Ze was zo blij en helemaal opgewekt toen ik naar huis ging namen we afscheid bij de deur ik zei jeetje je bent wel heel erg blij zegt ze ja duh ik ga naar .... plaats noem ik liever niet. Ze zei dan zie ik jou weer als ik terug kom. Want al die tijd die daarvoor afspeelde al die andere maanden leek het als of het juist niet uit was. Ze zei dat ze van me hield mij als toekomst zag. En zei al die lief zoetige dingen alsof ze me juist nooit kwijt wilde. En ik geloofde haar op haar woord. Maar dat was de domste fout ooit.. Het is inmiddels 11 juli en we hadden die avond nog even gebeld. om 5 uur zou ze opstaan en om 6 uur weg gaan. Man wat zou ik haar missen. Eenmaal daar verliep de 1e week tussen ons goed oh wat kon ik niet wachten tot ze terug zou komen eindelijk knuffelen weer met der want ik had der gemist maar nog 1 week aftellen de laatste week ging zo kut. Ik was to close met der ik mocht dit en dat niet meer zeggen. WTF!!! Dacht ik wtf is er hier aan de hand ik was elke dag zowat opgebleven om der te kunnen spreken tijdsverschil was 6 uur. Dan was het hier 5 uur in de morgen en daar 11 uur in de avond. Ik miste der heel erg.
DE DAG DAT ZE TERUG KWAM!!!!
Wauw zeg ik was nog nooit zo blij geweest ik had veel moeten werken dus was blij dat ik der eindelijk kon zien. En ja ik kreeg het volgende berichtje ben thuis helemaal niets er verder bij. Ik dacht yesss eindelijk kan ik naar der toe. Maar nee verkeerd gedacht.. Ze sprak af met anderen maar nee hoor niks aan mij vragen.. 1 week voorbij zonder dat we elkaar hadden gezien. Ik vroeg het nog maar kreeg iedere keer een lul smoesje nee heb geen zin. Nee wil liever thuis blijven. Elke keer wees ze haar beste vriendin af ( mij ) 2 weken voorbij. En ja eindelijk ik kon der zien!!! Maar daarvoor voor dat ik der zou zien kreeg ik een belletje ja ik app met een jongen en snapp. Ik zei hoelang ken je hem? Ja 3 dagen en je appt al met hem?? Zij uh ja. Me mond viel open.. Ik dacht wat te fuck gaan we nu hier krijgen.. Voor de vakantie zoende je me nog pakte je me vast en je komt terug en hij reageert een paar keer onder je foto's?? En gelijk snap en app. Sorry maar dan is er iets in mijn ogen even iets goed mis.. Even gaat er snelle gedachten door mijn hoofd van watt heeft ze me gewoon al die maanden weken dagen uren mij gewoon aan een facking lijntje gehouden? Mij zoenen Mij kussen Mij vast pakken Zeggen dat je van me houd en me nog steeds leuk vind? Keer op keer Herhalen dat ik je toekomst ben. Nu zijn we beland op ongeveer 10 augustus houd ik aan misschien was het nog wel eerder. Ik vroeg of je hier naar toe wilde komen om af te spreken voor de katjes die we hadden je zei, jaa ik kan dan misschien wel ik zo okee laat maar weten en toen kwam ze met ja want maandag dinsdag en woensdag kan ik niet. Ik zei hoezo niet ja dan ga ik met die jongen afspreken. Toen was het voor mij helemaal de druppel.. Ik zo; HO even jij zegt mij keer op keer af je houd niet van plannen maar planned wel 3 dagen met die fucking jonge af die je nog net geen week kent?? Wist je nog toen ik je vroeg van Als die jou zoent zoen jij hem dan terug jij antwoord heel vrolijk en dood leuk terug: Ja tuurlijk! En toen voelde ik mijn hart in miljoenen stukjes breken liefdesverdriet bam de klap in mijn gezicht nee geen zachte klap maar een harde klap. Ik barste in huilen uit ik dacht bij mezelf wtf is dit? Hou je wel rekening mee met mijn gevoel of denk je alleen maar aan die jongen van je. Want ja Liefde maakt blind. We hebben nu zoveel ruzie waar ze gek van wordt iedereen snapt haar kant want ja Als ze eenmaal over die jongen probeert te praten naar mij word ik boos chago en verdrietig. Want ja iedereen snapt jou natuurlijk. Heb je er ooit over nagedacht dat je met mijn gevoelens hebt gespeeld? Heb je er oit over nagedacht van oh kut ik heb der nog gezoend voordat ik weg ging ik heb der nog vast gepakt voordat ik weg ging. Heb je nagedacht hoe ik me erbij voel? Heb je erbij nagedacht dat je mij misschien gewoon aan het lijntje heb gehouden. Heb je misschien nagedacht hoe ik me voelde 4 dagen voordat je op vakantie ging me bij me middel pakte en me kusjes in me nek gaf? NEE NEE NEE NEE en nog eens NEE. Ze houd geen rekening met der beste vriendin die misschien wat leuks wilt doen. Ze laat der vallen en links liggen. Kan haar uitkaferen haar uitschelden haar onzeker maken. Maar weetje meis je helpt zo je hele vriendin naar de gompes. Als je aan iedereen vertelt wat je ex deed ( ik ) en niet even erbij verteld wat jij hebt gezegd en gedaan zouden ze het beter begrijpen maar 1 ding MOP.
Je hebt je beste vriendin naar de klootte geholpen.
Een gebroken hart in miljoenen stukjes die te moeilijk is omte helen. THanks he


Dit was 1 gedeelte die ik kwijt moest sorry voor de spelling foute die erin zitten maar heb last van dyslexie
Ik wil graag jullie meningen horen. Ik kan best wel wat kritiek hebben
Kusjesss kiss
14 aug 2017 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van lola14
lola14, vrouw, 25 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende