Help me...
Brrr als ik er al aan moet denken krijg ik er al kippenvel van.
zoals in mijn 1e " Levens " verhaal stond had ik een relatie met een meisje 10 maanden.
Alleen mijn vader, moeder, stiefma, en een oma.
Maar verder heb ik tips nodig alsjebliefttt hoe ik er het beste voor kan uitkomen.
Me moeder zegt ah joh is maar een fase gaat wel over!
Dan denk ik nee ma is geen fase ik heb relaties met jongens gehad mee gezoend etc.
Maar daar voelde ik me niet fijn bij. De relatie die ik met haar had was zo perfect zo teder en zo zacht zo lief en ze begreep mij haha. Hoe moet ik dit überhaupt voorzichtig overbrengen naar me familie zonder dat ik bepaalde mensen kwets. Mijn opa en oma hebben al vermoeden but im Strugglingggg. Iemand al levens ervaring ermee.
Ze zeggen dat ik voor mijn leeftijd te volwassen ben maar geloof me met dit soort dingen i'm shaking
Kusjes lieve mensen

lola14, vrouw, 25 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
vorige
volgende