achter elk baasje zit een bazinnetje?


*

Onze
BUSHMAN
die de baas is
laat uw wil
rulen
en uw gezijk
horen:
geef onze onze dagelijke
portie DOPE
en vergeef ons
onze oppervlakkigheid
want dat
doen wij ook aan ieder ander
die uit
de nek kletst;
en behandel ons niet als
Kleptomanen
maar laat uw Eindafrekening
kloppen
zowel in de Winkel
als op Straat
want
van U is
de Ganse Aarde
& de PolitieMacht
EN
de Sterreklame
voorlopig helaas nog
tot in eeuwigheid
naar
't telkens
weer
schijnt
...

#

huilen
engel
28 nov 2005 - bewerkt op 12 apr 2008 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van Asih
Asih, man, 81 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende