Onze BUSHMAN die de baas is laat uw wil rulen en uw gezijk horen: geef onze onze dagelijke portie DOPE en vergeef ons onze oppervlakkigheid want dat doen wij ook aan ieder ander die uit de nek kletst; en behandel ons niet als Kleptomanen maar laat uw Eindafrekening kloppen zowel in de Winkel als op Straat want van U is de Ganse Aarde & de PolitieMacht EN de Sterreklame voorlopig helaas nog tot in eeuwigheid naar 't telkens weer schijnt ...