NIET
alleen maar
westerlingen
spreken over
de 'betrokkenheid van Je zus
in In dia':
in toenemende mate
zien we dat ook
hindoes & boeddhisten
deze gedachte
'uitdragen'.
De merkwaardige
ongeloofwaardige mydiverhalen
van Notovitch, Dowling & Spalding
worden blijkbaar
maar al te graag overgenomen
door allerlei goeroes
uit India met $-tekens
in de mydiogen?
Bhagwan
Shri Rajneesh
of Osho
met de diverse hoedjes
& Mercedessen,
Sathya Sai Baba
met de beruchte trucjes &
de heilige penis
en Bhaktivedanta Prabhupada
v/d Hare Krishnas ...
Voor hen
schijnt het duidelijk dat Je zus
alles wat hij heeft geleerd in In dia
heeft opgedaan!
OOK
worden er
zogenaamd
linguistische bewijzen
voor geleverd:
zo wordt er
een nauw etymologisch verband
tussen de namen Christus & Krishna
gelegd?
Bhaktivedanta
Prabhupada {1896 - 1977} bijvoorbeeld,
zegt dat "Christos"
de Griekse versie is van Krishna:
hij wijst er op dat men in India
Krishna
herhaaldelijk aanroept
met de naam "Kristo",
dat de 'aantrekkelijke'
zou betekenen ~
DEZE Indiase benaming Kristo
is op een
gegeven moment
in het Westen bekend geraakt
geraakt en overgenomen
{volgens hem}
door de aanhangers van
Je zus!
Je zus
Christus betekent
DAN ook niets anders
DAN Je zus, de
zoon van
Krishna ...
{Whuhahaha}{!!!}
EEN
soortgelijk mydiverhaal
kunnen we ook tegenkomen
bij Bhagwan Shri Rajneesh
of Osho {1931 - 1990}.
ook hij vermeldt
dat Krishna als Kristo wordt aangeroepen
[zij het volgens hem uitsluitend in het Bengali]
en dat DEZE NAAM
geleidelijk in het Westen terecht kwam
en toegepast werd op Je
zus ...
Je
zus Chris
tus betekent voor Bhagwan echter niet
dat Je zus de zoon is van
Krishna:
voor HEM staan "Chris tus & Krish na"
voor de hoogste staat
van 'verlichting' ~
Je zus Chris tus
betekent dat Jezus deze
hoogste staat
gerealiseerd
had?
DE
eveneens
o zo bekende
goeroe ouwehoeroe
Sathya Sai Baba {1926},
die door zijn volgelingen
als een nederdaling [avatara]
van de 'godheid' wordt gezien
en wiens woorden
voor hen
een vrijwel absoluut gezag bezitten,
heeft eveneens
het EEN & Ander over Je
zus in In
dia gezegd:
HIJ vermeldt
dat het mydiverhaal
dat er bij Jezus' geboorte
een ster aan de hemel
verscheen
niet 'letterlijk' opgevat moet
worden.
Het
ging volgens hem
in feite om een aura:
"Er was een enorm aura
vol luistering &
schittering
die de hemel
boven het dorp
verlichtte!"
DEZE
SCHITTERING
leidde een paar rondtrekkende Tibetanen
naar de geboorteplaats van Je Zus;
Sathya Sai Baba merkt verder op:
"De oorspronkelijke naam van Je Zus was ISA,
wat SAI wordt wanneer je het snel herhaalt.
ISA & SAI betekenen alletwee ISHVARA,
God, het eeuwige absolute,
de sat-chit-ananda
[alweer] ...
En in het Tibetaanse manuscript
uit het klooster waar ISA enige jaren doorbracht,
is zijn naam geschreven als ISSA,
hetgeen
'de Heer van alle levende wezens'
betekent!" Ik
kan
in dit
soort van duimzuigerij
niets anders zien
dan de zoveelste poging
om het badwater 'heilig te verklaren' & permanent te laten aanbidden,
terwijl 'het kind' wordt geslacht
op het altaar
der goedgelovige waanzin
voor randdebielen van kakelbonte kakkelobbessen &
kakedorissen:
OOK DAT gebeurde al
vanaf 'den beginne' ~
men nam de EEN of Andere
letterlijke
betekenis aan
voor de Enige ECHTE Waarheid
en trachtte daarna
ieder ander
om zeep te brengen
die er een andere mening
op nahield ...
Almachtige Baals,
Caballeros, Dictators,
Eagles & Fabelfuckers,
Gagapapegaaien & Haaibaaien,
Ichtyosaurussen & Jackstaggers,
Knullige Kutkaffers & Lulhannessen,
Maandverbonden Nabobs,
Oberkellners & Poeriemhamans,
Querulanten & Raddraaiers,
Symboolaanbidders & Tafelschuimers,
Uilenspiegels & Virtuele Wodanswoekeraars,
Xenofobische Xantippes, Yankeebushdoodles &
Allerlei Andere Zwendelaars
















