Wat moet ik doen
Ik heb jullie advies nodig.
Ik heb een vriend, ik hou zielsveel van hem en hij van mij. Er is echter ontzettend veel gebeurd tussen ons maar ook buiten ons wat invloed op ons heeft. Ik wil niks liever dan de rest van mijn leven bij hem zijn.
En ja hij heeft veel pijnlijke dingen gezegd en gedaan maar toch ben ik bereid om toch door te gaan want er moet altijd wel een oplossing zijn.
Maar ja hij zei gisteravond van laat mij maar stikken, ik ben niet goed voor jou enz.
Wat moet ik doen?
Ik wil hem niet laten gaan ik wil vechten voor hem maar hij maakt het me wel zo ontzettend moeilijk dat ik het niet meer weet. Vorig jaar heeft hij me op mijn verjaardag ten huwelijk gevraagd. Maar ja gister was hij ontzettend boos en heeft hij dingen er uitgegooid zoals ik wil niet met zo'n gestoorde trouwen en samenwonen....
Help
aapje123, vrouw, 33 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
vorige
volgende