wat moet ik

daar ga ik weer pfff. knipoog
vrolijk
ik woon nu in Maastricht en ik woon hier nu al 6 jaar.
ik kan hier niet wennen. Ik wil terug naar Venray als ik daar kom wauw dan voel ik me echt thuis. daar wonen mijn broer en vader. mijn broer ben ik heel erg vaak maar mijn vader pfff. daar heb ik geen goed contact mee. maar goed het zijn voor en nadelen

mijn moeder woont ook in maastricht de rest van de familie wonen allemaal boven in limburg en zij mist ook iedereen en dalijk dan helemaal als ik ook naar boven in limburg ga wonen. dan woont niemand meer bij mam. Maar ik kan toch niet bij mam blijven voor haar verdrietig ik wil ook gelukkig zijn en dat kan ik alleen in Venray

gr w
30 okt 2017 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van Fleur123
Fleur123, vrouw, 30 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende