wat moet ik
daar ga ik weer pfff.


ik woon nu in Maastricht en ik woon hier nu al 6 jaar.
ik kan hier niet wennen. Ik wil terug naar Venray als ik daar kom wauw dan voel ik me echt thuis. daar wonen mijn broer en vader. mijn broer ben ik heel erg vaak maar mijn vader pfff. daar heb ik geen goed contact mee. maar goed het zijn voor en nadelen
mijn moeder woont ook in maastricht de rest van de familie wonen allemaal boven in limburg en zij mist ook iedereen en dalijk dan helemaal als ik ook naar boven in limburg ga wonen. dan woont niemand meer bij mam. Maar ik kan toch niet bij mam blijven voor haar

ik wil ook gelukkig zijn en dat kan ik alleen in Venray
gr w
Fleur123, vrouw, 30 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
-
O
30 okt 2017
wat moet ik
( 2 )
vorige
volgende