Vriendschap en familie
Toen ik klein was had mijn broer een beste vriend en hij een zusje. Hun regelden toen een ''playdate'' voor de zusjes, we werden vriendinnen en dat zijn we nog steeds. Er ontstond tussen mijn broers beste vriend en mij iets speciaals, we vonden elkaar leuk maar draaiden heel lang om elkaar heen waardoor we allebei eigenlijk steeds in andere relaties zaten maar ons contact bleef. Mijn broer heeft daar altijd al zoveel moeite mee gehad op de 1 of andere manier en is tot nu toe al die tijd ons contact aan het saboteren, hij houdt er niet mee op en als ik hem confronteer, zegt hij eigenlijk alleen maar dat het niet zo is en dat we dat zelf moeten weten en dan hoor ik vervolgens dat hij achter me rug om allemaal dingen tegen die vriend zegt dat hij geen contact meer met mij mag hebben en dat hij het niet leuk vindt. Zo zijn er jaren struggles. Ik zou gisteravond met hem afspreken maar hij reageerde niet meer op mijn berichtjes, kreeg ik vandaag de mededeling dat hij niet meer wilt afspreken omdat hij geen zin meer heeft in gezeik dus ik ging er tegen in want ik vond het belachelijk dat hij me zomaar aan de kant schoof, waarop hij antwoordde dat hij niet voor de keuze gesteld wilt worden door met mij af te spreken, nou excuse me hoor? Maar als een vriend van jou je voor een keuze zet doordat je een vriendschap met mij hebt, zit er toch echt iets niet goed aan de andere kant lijkt me?! Damn, die jaloezie. Ik word er niet goed van en het houdt gewoon nooit op....
mylifestory, vrouw, 34 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
-
O
07 jun 2017
Vriendschap en familie
( 2 )
vorige
volgende