vriend

haaii guys ,

ik heb ff een vraagje. ik ben 15 en ik heb nu een week of 2 een vriend van 17. is dit leeftijdsverschil raar ofzo? ik bedoel van wat zou je zeggen als iemand op je school zo'n relatie heeft? want ik zelf zeg dan al snel dat iemand een slet is ofzo, maar nu ben ik zelf diegene... hij heeft wel gewoon respect voor wat ik wel en niet wil, en ik voel me prettig bij hem. wat zijn jullie rea's hierop?

dankjee
28 aug 2017 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van justprivate
justprivate, vrouw, 24 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende