Verliefd

Ik ben,denk ik verliefd

Weet het niet zeker, maar waarom komt ie steeds terug in mn koppie dan?

En dat terwijl ik hem nooit tegen kom spreek of whatever..zo vreemd...
Het slaat nergens op, al jaren niet gezien trouwens..1x op een begrafenis vorig jaar.
En toch hoop ik dat ik hem tegenkom..ergens.Hij woont zelfs bij ons in de stad.
bij toeval gaan we naar dezelfde vakantie bestemming heb ik gehoord, echter beide met onze gezinnen

Raar hoor, een vrouwenlichaam en die hormonenshit!
Wat moet ik hier nou weer mee???
19simone73, vrouw, 53 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
vorige
volgende