thuis
bruh.... vandaag is het weer zo ver, ik heb een onvoldoende gehaald en nu is mn tel afgepakt ( voor hoelang weet ik nii)
zet in de rea hoe jij het thuis vind ik haat het thuis. heeft iemand tips over een slechte thuis situatie????? voor mensen die het thuis ook nii fijn hebben:
praat er over met vrienden of ga naar iemand toe ik vind het ook fijn om er met iemand over te praten
oja en ik had van iemand gehoord dat als je aan zelfmoord denkt het geen probleem is,maar denk dan altijd aan de mensen die je wel mag want dat kan je er over heen zetten om het niet te doen of er minder aan te denken

het is de laatste dag van mijn vakantie en ik moet op mijn kamer zitten leren

tip 1: als er iets is schrijf het op. dan is het makkelijker om het los te laten en als je er met iemand over praat dan is het schriftje of wat dan ook handig zodat je alles kan vertellen
tip 2: zoals ik al zei praat er over, dan ben je er mee bezig en kom je er misschien wel achter wat/ waarom het zo is.
tip 3: als je aan zelfmoord zit te denken: het is niet erg zolang je het maar niet doet. denk aan de dingen waar voor je
wel wilt leven.
dat was het voor vandaag
latersss

Luconijn, vrouw, 23 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
-
O
29 okt 2017
thuis
( 1 )
vorige
volgende