Raad nodig!

Hey,

Ik heb een soort van jullie raad nodig. Ik zit dus bij een squad(vriendengroepje) van intotaal 4 personen. Maar telkens als ik er bij kom skippen ze me. Ze gaan dan met z'n drieen praten en negeren mij volledig. En ik heb dus de squad nu een soort van verlaten, vragen ze mij of ik weer bij hun kom zitten en merken ze me weer op. Wat moet ik doen? Wat aan de ene kant wil ik het heel graag, maar aan de andere kant zullen ze me waarschijnlijk weer negeren, dus ik weet niet wat ik moet doen.

~J~
26 dec 2017 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van NerdyMe
NerdyMe, vrouw, 21 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende