myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Purr fiction
Het leven met een kat is nooit saai..
02 sep 2020 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
LilAngel
woensdag 02 september 2020 07:00
Grappig zo, maar ben het wel met je eens. Het leven met een kat is niet saai te noemen
Zelfs de binnenkat die ik heb, steekjes los of zo, gekke acties en zo.
freebird
donderdag 03 september 2020 01:47
Dat klinkt alsof ze al aardig is ingeburgerd en gewend is aan haar nieuwe verblijfplaats.
Log in om een reactie te plaatsen.
O
15 jan 2010
zeepbel *gedicht* #3
O
15 jan 2010
spoorweghumor??
( 6 )
O
15 jan 2010
schrijf me *gedicht*
O
15 jan 2010
prikkelingen *gedicht*
( 4 )
O
15 jan 2010
prijs winnen
( 2 )
O
14 jan 2010
kou en warmte *gedicht*
O
14 jan 2010
wachten *gedicht* #4
O
12 jan 2010
logica *gedicht*
O
12 jan 2010
de keus *gedicht*
O
11 jan 2010
niet alles *gedicht*
O
11 jan 2010
betekenis *gedicht*
O
11 jan 2010
een spel *gedicht*
O
11 jan 2010
Martin Adams wint
( 1 )
O
10 jan 2010
pot goud *gedicht*
O
10 jan 2010
afscheid *gedicht*
vorige
volgende