myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Purr fiction
Het leven met een kat is nooit saai..
02 sep 2020 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
LilAngel
woensdag 02 september 2020 07:00
Grappig zo, maar ben het wel met je eens. Het leven met een kat is niet saai te noemen
Zelfs de binnenkat die ik heb, steekjes los of zo, gekke acties en zo.
freebird
donderdag 03 september 2020 01:47
Dat klinkt alsof ze al aardig is ingeburgerd en gewend is aan haar nieuwe verblijfplaats.
Log in om een reactie te plaatsen.
O
23 jan 2010
vinden *gedicht*
O
23 jan 2010
wens *gedicht*
O
22 jan 2010
open boek *gedicht*
O
22 jan 2010
sneeuwproblemen? *
( 1 )
O
22 jan 2010
lichtpuntje *gedicht*
( 1 )
O
21 jan 2010
zonder gevecht *gedicht*
( 1 )
O
21 jan 2010
almost
O
21 jan 2010
gevangen *gedicht*
O
20 jan 2010
de OV chipkaart-leugen #2
O
19 jan 2010
liefde *gedicht*
O
19 jan 2010
time
O
19 jan 2010
anders *gedicht* #2
O
19 jan 2010
voor de kat..
( 1 )
O
19 jan 2010
wachten *gedicht* #5
O
17 jan 2010
domein *gedicht*
vorige
volgende