oh nee [niet weer] alsjeblieft {myDiChatboxers?}!!

Je
kunt
mensen niet kwalijk nemen
dat ze zijn
wat ze
zijn?

En
kleine kinderen
al helemaal
niet!

Het lijkt er
vaak wel wat op
dat men met z'n allen
de zwakste[n] bespringt
uit pure moordzucht
of frustratie, verveling,
geldingsdrang or
whatever
...

De pot
verwijt de ketel!
Lood om oud ijzer
...
Net zo dus blijkbaar
[schijnbaar?]
als al die planten en dieren
die vechten om te bestaan:
survival of the
'fittest'?

Maar
bij sommige mydi'ers
lijkt 't meer
op het imiteren van
dolle honden, valse katten,
gekke muizen, maffe muilezels,
op hol geslagen olifanten, roofzuchtige ratten
& vette luiaards?

Al
dat
stomme gehakketak
van een rabbij [e.d] of het gepest
& gestalk op 'n mannino/mannina {?}
en zo zijn er vast nog wel
een heel stel voorbeelden van stompzinnige agressie
&
niksigheid!

Elk
vogeltje zingt &
stinkt zoals het gebekt
is
...

Maar
ga geen
kleine kinderen pesten,
reserveer dat maar
voor geile oudere baasjes
en 'seksslavinnen'
ofsowiets?

Iedereen mag
en kan zeggen en schrijven
wattie maar wil,
en je kunt je ook het apenzuur reageren
op wie of wat dan ook,
maar maakt "UT" alsjeblieft niet
TE dol
met al dat 'geovercompenseer'
of wat dan
ook?

OF
doe 'ut' privee & in een
'persoonlijk bericht!

OF
chat je te pletter
op je eigen smsruimte
zonder anderen lastig te vallen
met eindeloos
geouwehoer!

Ik wil graag
de mydiverhalen & ~reacties van anderen lezen,
maar als het ZO rabbijachtigbanaal of
manninokinderpesterig gebeurt
{ensow}
dan LEES ik die 'verhaaltjes' of
'reacties' al helemaal
niet meer
...

DAT
scheelt een hoop
tijdverlies?!

knipoogcool!boossneakyblozengaap!gemeenengelnahnahhuilenliefdesverdrietverliefd
23 feb 2006 - bewerkt op 08 mei 2008 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van Asih
Asih, man, 81 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende