myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Ocharm..
President Erdogan is boos.
Jammer voor hem dat hij niet overal ter wereld zijn zin krijgt en anderen (zijn tegenstanders) kan laten oppakken als hem iets onwelgevalligs ter ore komt.
02 apr 2016 - bewerkt op 02 apr 2016 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
03 feb 2010
geluk *gedicht* #2
O
02 feb 2010
taste
O
02 feb 2010
stem *gedicht*
O
01 feb 2010
stranden *gedicht*
O
31 jan 2010
voor jezelf *gedicht*
O
31 jan 2010
plan *gedicht*
O
31 jan 2010
prijs *gedicht* #2
O
30 jan 2010
lekker weer
( 2 )
O
30 jan 2010
wachten *gedicht* #7
O
30 jan 2010
storm *gedicht*
O
29 jan 2010
waarde *gedicht* #2
O
28 jan 2010
winnen *gedicht*
O
28 jan 2010
een leven *gedicht*
O
25 jan 2010
droogte *gedicht*
O
24 jan 2010
dagdromend *gedicht*
vorige
volgende