myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Ocharm..
President Erdogan is boos.
Jammer voor hem dat hij niet overal ter wereld zijn zin krijgt en anderen (zijn tegenstanders) kan laten oppakken als hem iets onwelgevalligs ter ore komt.
02 apr 2016 - bewerkt op 02 apr 2016 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
09 feb 2010
vragen *gedicht* #3
O
08 feb 2010
het spel *gedicht*
O
08 feb 2010
te ver *gedicht*
O
08 feb 2010
vaste waarde *gedicht*
O
06 feb 2010
beproeving *gedicht* #2
O
06 feb 2010
sleutel *gedicht*
( 1 )
O
06 feb 2010
get there
O
05 feb 2010
wens *gedicht* #2
( 1 )
O
05 feb 2010
wensen *gedicht*
O
05 feb 2010
een gegeven
O
05 feb 2010
true
O
05 feb 2010
the word
O
04 feb 2010
where did you go
O
04 feb 2010
een mooi stel
O
03 feb 2010
tekens *gedicht*
vorige
volgende