nachtelijk mydiavontuur
~!@#@!~
HELEMAAL
dolletjes,
zou Wammes Waggel
gezegd
hebben!
En
dat was het
ook
vannacht?
Vanaf
0.00 tot 07.00
liggen dromen
en wakker worden
met horten en stoten
&
myDi~vlagen ...
En
terwijl
alle vreemde taferelen
zich afspeelden
voor mijn geestesoog
in dit eeuwenoude lichaam
en ik weer eens
verzeild was geraakt
in bekend/onbekende landschappen,
met mensen die ik
nog nooit had gezien,
'birdseyeviews',
nauwe doorgangen
en creatief gebabbel,
WIST ik
meestal wel
DAT ik
aan het dromen was,
schreef hele stukken myDiverhaaltjes,
corrigeerde,
streepte door en vulde aan
dat het een lieve lust
was ...
Ik
heb veel
gekke dingen meegemaakt
in al die tientallen landen,
in hitte en kou,
wereldsteden en plattelanden
tussen de Vale Ouwe en 't
Verre Oosten,
maar dat haalt het nog
in de verste verte
niet
bij
'droomavonturen',
waarin blijkbaar/schijnbaar
alles door elkaar geklutst wordt
waar 'the emotional brain' ooit aan
heeft
blootgestaan?
Die
machochimpbonobohomo
['ik' dus]
maakt er gedurende de slaap
eigen mydiver-haaltjes van
terwijl ik weet dat ik droom
EN 'schrijf':
ik snap er absoluut
geen bal van
HOE 'het' werkt,
maar "UT" is en blijft
vreselijk
boeiend!
Jammer alleen
dat 'het vergeten'
nog veel sneller gaat
dan 'het
weten'?

OP
naar Almere &
't Emotional Brain voor
een nieuw onderzoek &
wie weet door
naar 't Sumatraplantsoen
als het weer
"UT" toelaat naar
binnen &
buiten ...



Tot straks
of later
[of misschien wel
nooit meer:
je weet maar
nooit?!]
allemaal
een heel goede dag toegewenst
van de oude Chai &
hou je maar
taai!












Asih, man, 81 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
vorige
volgende