mydimassamoordenares of gewoon 'n eenzame prinses?


~*~

VROUW,
flink postuur,
50 jaar zoekt
een Ned. sprekende buitenlandse man,
hui{d}skleur onbelangrijk
T. 0575:
......

WAT
kan daar
nu achter
zitten?


AL
jarenlang staat
deze advertentie in
diverse dag- en
weekbladen!


IS
zij dan
nooit helemaal tevreden?
Blikt ze ze in? Wijst ze ze af?
Verslijt ze de ene na de andere illegaal al of niet
onder muzikale
begeleiding?


OF
zitten ze nu
allemaal in het buitenlandse NS of KLM-mannenpark?
Is het een valstrik van de AIVD of de Vreemdedingenpolitie van Verdonkemanende ex-gevangenisdirecteuren, of is zoiets gewoon
doodgewoon!


WIE
het weet
mag het zeggen,
ik ga niet opbellen,
maar blijf wel nieuwsgierig
naar bijna 'de gekste advertentie van
Nederland' ...


MISSCHIEN
toch nog iets voor sommige
uebereenzame mydi'ers or 'other lost souls'?
Want er zijn er natuurlijk ook die myDi gebruiken als vangnet voor vriendjes en vriendinnetjes,
clublokale kleffe uitlaatklep voor felle frustaties, duffe dodelijke verveling,
kijkoperaties & kommersjele doeleinden,
klaagliederenstekkie, openbaar oppotplekje, prive zeur~ & zijkpaal,
lezerslijstig visnet of gewoon als dagboek en/of keihard soft
keuvelclubje?


IN
een
groen
groen groen groen
Theofiel van Goghiaans geitenneukend
knollen knollenland daar smsten twee pubers heel parmant:
en de een die blies de fluite Darkroompim fluitefluit en de andere sloeg al tetterende op de Mohammedaanse jihaattrommel!


DAAR
kwam opeens
een Volkertse jager jagerman en die heeft er een geschoten
en dat heeft zoals men zeker wel denken & begrijpen kan
de andre zeer
verdroten ...


ZO
gaat het ook
met sommige mydi'ertjes:
zo zie je ze [jarenlang] en zo zijn ze
voorgoed uit 't zicht
verdwenen!


OPGESLOKT
door een geile Hollederiaanse gatengriezel,
een maffe AH-multiferry-miljonair of met brakke priklopiele bezigheden elders?
God mag het weten wat zich allemaal afspeelt onder al die duizenden dolle maagden
en honderden knuffel- & prik~ &
knijpgrage homoknapen & heteroknullen
onder welige wilgenbomen die zich bevinden
bezijden de laaglandse bifocalecontactlenssloten,
oerbeekjes en verdwijnende locale moerassen
die eenswillend hun toffe getatoeeerde en doorpiercete twijgen
omhoog hebben gestoken in de vaart der volkeren
onder het blankblauwe of loodgrijze hemeltje van zon en verlangen,
heinekenverzadigd en witbrooddronken,
ontsproten aan de lendenen der locale & interlocale oerchristelijke intelligentsia en heidense polder-
en paalwoning beslapende hijgende hetero- & homoseksuele hulkjes
aan de vluchtige vader- & moederlandse
vliet?


MET
drift en vlijt
zijn ze uit vermolmde, verrottende stronken
plotsklaps tevoorschijngesprongen,
die helgroene, levende, lenige loten:
nu staan ze voor de virtuele groenige mydicybersopspiegels
der poldersloten als ijdele barbiebruiden,
die welige wuivende wilgen
verwonderd zichzelf te benavelstaren,
die kortlings nog naakt en vreselijk onvruchtbaar verachtelijk waren,
ten dode getekend door massale armoede, werkloosheid, pestplagen, massa-emigraties en
parmantige adellijke poesjes en kapitaalkrachtige krolse katers, beklompt klootjesvolk,
puike palingen, rappe reigers, kwakende kikkers
meehuilende roomse en protestantse, liberale en socialistische of communistische wolvenroedels
en al die andere supernijvere oerwezens die deze lage landen
aan de Noordzee en de Zuyderzee
bevolkten, bewoonden en weer
verlieten ...

DESALNIETTEMIN
denken wij ondanks dat alles
aan de machtige heilige bezieling en felle
vreugde-uitbarstingen van die 'eerstelingen des Geestes'?
En wat is daar nu al met al nog van te bespeuren in het dagelijks mydileven
van Elckerlyc in
Alledagsland?


ZIJT
gij bezig
deze merk- & gedenkwaardige woordspelingen
en lolbroekige lekenlitanien te lezen, rustig in uw eigen knusse hedendaagse gothic idiotic F-side
mydikamertje halverwege hemel en hel,
of geloof je 'het'
verder
wel?

IS
er nog wel
mogelijk en/of
aanwezig/wenselijk
dat onweerstaanbaar opbruisende
en spontane gesis van verbaasde en holbewonende hunebedbouwers, nijver hijgende horden en voorouderaanbiddende
volksstammen van Germanen, Batavieren, Gothen,
Kaninefaten, Hunnen en
Mongolen?

IK
vraag het u af
lieve mydikijkbuiskinderen
en aanverwante schermbespelende -scherpslijpers en -alleseters!
Het gevaar is dus, dat ik in de plaats van "HET" Woord grote woorden ga geven,
holle bollegrijzige racekakretoriek, en dat wij met z'n mydiallen en ~enkelingen hierdoor onherroepelijk
verzeild dreigen te raken in de ons al evengoed stukbrekende teleurstellingen
en/of steile berghellingen der Hollandse duinenrijen
en Wadderse waterpartijen van traag door
oneindig laagland vliedende
strontstromen?

Anyway:
tijd voor de ochtendkoffie,
een stuk zelfgebakken volkorenbrood,
een gebakken scharrelei en de hoop
op een niet al te drukke dag
vol verrassingen en vredig
gebabbel over koetjes
en kalfjes.

nahnah
blozencool!knipoog
sneakyengelhuilen
liefdesverdrietverliefdliefdesverdriet
~@~

08 sep 2006 - bewerkt op 09 jun 2008 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van Asih
Asih, man, 81 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende