vreselijk levendig gedroomd maar geen tijd om alles op te schrijven zo gecompliceerd, onthullend
en 'levensecht' participerend: maar nu eerst in het bad en dan naar Almere's Emotional Brain als de trein door de sneeuw kan komen en ik het bos kan zien door de bomen ~ laat Sinterklaas nu maar komen! Allemaal een prettige dag toegewenst en ik blijf benieuwd: vertel er maar wat over en hou er de moed maar in {of iets dergelijks} .......
* danku danku danku: het is volbracht dwars door sneeuwbuien met wind en ns ...
maar het allerspannendste was het boek dat ik aan het lezen ben ... over stammen in papoea [ooit nederlands nieuw guinea, nu indonesia] en oermensen die nog nooit echte 'anderen' hadden ontmoet en nog leven zoals onze verste voorouders geleefd moeten hebben in stenen tijdperken en dergelijke: misschien dat ik 'r nog op terug kom als ik klaar ben met de islam en andere religies in deze lage landen aan de noordzee [die ooit droog stond {?}]! Het hele gewone perspectief verandert als je naast de nederlandse spoorwegen oermensen zet [hoewel?] ... bloeddruk gewoonlijk ongeveer rond de 80-130, maar wel bijna elke dag wat hoofdpijnerig van die 'proefmedicijnen' die laag goed cholesterol wat omhoog zouden moeten kunnen brengen? De kost gaat voor de baat uit & the proof of the pudding is in the eating? EN mydipudding is geduldig met het zwakke vlees en de 'welwillende' geest ... ofsowiets! #