Let op: Een titel is verplicht!
~*~
Let op:
Dit verhaal bevat geen
tekst?
Ik ben
aan het 'vasten'.
Mag sinds gisteravond 18.00 uur
alleen maar water drinken of thee zonder
zoetigheid ...
Straks
weer naar 't Emotional Brain te Almere.
Ga waarschijnlijk meedoen aan 'n onderzoek naar een middel
dat een laag 'goed' cholesterol omhoog
zou kunnen
brengen.
Dus
opletten wat ik eet, drink
en doe ...
Elke week
EEN keer bloedonderzoek, urine, gewicht,
omvang, hartfilmpje en
meer van dat soort
zaken.
En
VOOR de 15de
naar 't Openluchtmuseum in Arnhem.
Vorige week {?} was het Madurodam.
En hopelijk als het wat warmer gaat worden
naar de Heiliglandstichting
in Nijmegen?
DAT alles
naast lezen & schrijven,
huistuin&keukengedoe, vriendelijker gedrag,
minder roken & alcohol
e.d.
Nog
even de ochtendkrant doorkijken en zorgen om
op tijd op de trein
te stappen.
Janosch
'the big red cat' is over z'n angst
om naar buiten te gaan heen
wegens vuurwerklawaai & -geflikker.
Eindelijk zit hij weer klaar voor de serredeur
omdat hij
naar buiten
wil!
Vreemd
gevoel met zo'n
lege maag?
Rimmel,
rammel, rommel:
licht hoofd, lege hersens en wat chaotisch
& vergeetachtig ...
That's
what's going on with me:
simpel gedreutel &
gekeutel!
Flikker,
flakker, flokker:
een 'nieuw' evenwicht, nog steeds veel op te ruimen
van binnen &
rondom ...
C'est la vie?
Lazy, crazy and
hazy!
Tot straks of later:
een mydihomobonoboleven
zit vol met verrassingen, herhalingen en
nieuwsgierigheid?
We zullen
zien!

Asih, man, 81 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
vorige
volgende