~*~
~*~
'N
ANDER
bijzonder myDigegeven is
dat alles vreselijk wordt overdreven
of oppervlakkig gemaakt zowel ten goede
als ten kwade?
De "Je
zus van Nazaret"
en alle andere meespelende homomachobonobokarakters
[m/v van 12 tot 120]
zijn dan vaak bijzondere en speciale mensenkinderen
die zeer uitvergroot en fel ingekleurd
worden geschetst:
in veel mydiverhalen
komt hij [samen met 'de anderen']
als nog wijzer en krachtiger naar voren
dan hij in het Nieuwe Testament
wordt beschreven!
De wens
is blijkbaar de vader van
de gedachte ...
~*~
~*~
VOORAL
DE jonge "Y"
kan zeer wonderbaarlijke dingen doen
en de Yehosjoea van de 'stille jaren' toont altijd
een verrassende wijsheid!
In vele gevallen
is Je Zus van Na Zaret ZO GROOT en 'superwijs'
omdat hij 'de Christus' in zich heeft wonen?
Terwijl in de
'gewone alombekende'
bijbelse evangelies niet expliciet wordt geformuleerd dat "Y" 'zoon van g d' is
laat staan "G D" zelf zou zijn of zoiets,
is dat in DEZE opgepepte & gepimpte geschriften
veelal WEL het geval:
zij het vaak in de zin dat "Y" zijn 'goddelijk potentieel'
ten volle heeft kunnen realiseren ...
In vele gevallen
kunnen we dan ook zeggen:
Yehosjoea 'haMasjiach' wordt hier esoterisch propagandistisch
als nog minder gewoon menselijk beschreven
en VEEL MEER als 'godverwant'!
Overigens
komen we het weinig tegen
dat Jezus 'esoterisch' deel uitmaakt van
de "Drie-eenheid"?
Kortom:
"Y" is in de
hieraanvoorafgaande mydiverhaaltjes
vaak duidelijk ANDERS
dan andere mensen en OOK meestal heel anders
dan alle andere boodschappers en profeten:
hij krijgt bijna automatisch een volstrekt UNIEKE exemplarische
en extra hoge positie
binnen de mydimensenwereld ...
~*~
~*~
NIETS
'menselijks'
is ons blijkbaar vreemd:
je herkent dezelfde tendenzen terug
in praktisch alle culturen waar sommigen zaken worden opgehemeld
en andere zwaar verdoemd, of dat nu gaat om 'goden en geesten' of gewone grijze muizen
en gedoodverfde zondebokachtige
griezels?
De gemiddelde
mydimachohomo en/of bonobolesbo
gaat rustig en/of lustig door met z'n oude liedjes opnieuw te verwoorden
op een ogenschijnlijk andere melodie
of in afwijkende
mydisetting!
Je
kunt
er werkelijk
bijna alle kanten mee op en uit:
erin lezen wat je wilt of het ver van je werpen
als totale waanzin ...
Wat blijft
is natuurlijk wel je eigen bestaan
tussen ontstaan en vergaan:
door middel van
verwoorden, vertalen, verzinnen in mydiverhalen
kunnen we uiting geven aan onze gevoelens,
gedachten en overwegingen
en zodoende
onze daden verbaliseren
tot in het oneindige?
Waar
de grenzen liggen
tussen fantasie en realiteit
blijft dan ook een open vraag
die we onszelf en elkaar telkens
weer opnieuw blijven
stellen!










~*~
~#~