Ik weet het echt niet meer.
Ik weet het niet meer.
Wat kan ik doen? Wat moet ik doen? Wat wil ik doen?
Ik snap iedereen niet meer.
Ik snap mezelf niet meer.
Iedereen verwacht zoveel van me maar hoe moet ik alles waarmaken?
Moet ik weer doen alsof alles maar goed gaat en goed komt?
Moet ik laten zien hoe het echt is? Hoe ik me voel?
Ik weet het niet meer.
Zal ik eens vertellen hoe moeilijk ik alles vind?
Vinden ze me gewoon zeuren?
Vinden ze dat ik moeilijk doe?
Vinden ze dat ik er maar een probleem van maak?
Snappen ze eigenlijk wel hoe ik overal in sta?
Ik weet het niet meer.
Ik word gek. Ik draai door. Ik snap het echt niet. Ik weet niet wat ik moet doen.
Hoe kom ik verder?
Hoe ga ik door?
Hoe kan ik alles goed doen?
Ik weet het niet.
Ik snap het niet.
Ik weet het allemaal echt niet meer.
Depressedaf, vrouw, 26 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
vorige
volgende