Als ze hier iets goed kennen dan is het feest vieren en in een klein dorp als dat van ons, ongeveer 640 man over 9 dorpen verspreid en door de oppervlakte van alles is er op elke vierkante kilometer 2 man volgens de berekening. We hebben veel bos en wijngaarde s en akkerbouw dat scheelt. Maar gisteren was er dus weer een feest en normaal worden er aan het eind dan een berg druiventakken in brand gestoken maar dat was nu niet van wegen de droogte, net vandaag 41 graden dus het koude wijntje en daarna de orangina,s smaakte naar meer. en dan standaard broodjes worst van de bbq. En waarschijnlijk door de warmte waren er een hele hoop vaste gasten jammer genoeg niet. maar het was toch weer gezellig, de dj was dit jaar nuchter dus draaide een stuk beter als vorig jaar en om 11 uur was alles afgelopen. half 12 waren we weer van de berg af. De kleine heeft vandaag vakantie gekregen (kleine klopt niet meer met 12 jaar) dus even in de stad Les vans wat gaan drinken om dat te vieren. Ik zeg stad omdat het voor ons begrip groot is daar, maar er wonen minder mensen in heel de plaats( grof weg 2200) dan er in mijn woonwijk in etten leur zaten. en nu rommelt het op de achtergrond dus we hopen op een buitje om de boel af te koelen en de moestuin te beregenen . we gaan het zien. Die takkewarmte geeft mij in ieder geval de tijd om hier te schrijven. P.S ook weer de drone uitgelaten