myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Even naar Bleiswijk.
Ja, ik loop wat achter, want dat was zaterdag.
Er was iets rondom Daf te doen.
Vanwege werk was ik er vrij laat, toch een zeer bescheiden impressie:
13 mei 2026 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
16 apr 2012
World of silence*
( 5 )
O
15 apr 2012
wegen *gedicht* #2
( 1 )
O
14 apr 2012
andere wereld *gedicht*
( 2 )
O
14 apr 2012
boodschap *gedicht*
O
12 apr 2012
Bijzondere streetviews*
( 1 )
O
11 apr 2012
geluiden *gedicht*
O
10 apr 2012
stom *gedicht*
O
10 apr 2012
Op ramkoers*
O
10 apr 2012
Op ramkoers
O
10 apr 2012
:r
( 1 )
O
09 apr 2012
voor mijn ogen *gedicht*
O
09 apr 2012
Op ramkoers*
( 3 )
O
08 apr 2012
lucht *gedicht*
( 1 )
O
08 apr 2012
zucht..
( 1 )
O
05 apr 2012
hoe het niet moet..
( 2 )
vorige
volgende