myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Even naar Bleiswijk.
Ja, ik loop wat achter, want dat was zaterdag.
Er was iets rondom Daf te doen.
Vanwege werk was ik er vrij laat, toch een zeer bescheiden impressie:
13 mei 2026 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
25 apr 2012
dromen *gedicht* #7
O
25 apr 2012
ideaal *gedicht*
( 1 )
O
25 apr 2012
Stemmen
( 2 )
O
24 apr 2012
betekenis *gedicht*
( 1 )
O
24 apr 2012
~
( 2 )
O
24 apr 2012
how about
O
23 apr 2012
nooit *gedicht*
O
23 apr 2012
gooische vrouwen
( 4 )
O
23 apr 2012
geheim *gedicht*
O
22 apr 2012
Tapfs
O
22 apr 2012
Trein gemist...
( 7 )
O
21 apr 2012
niemand *gedicht*
( 3 )
O
20 apr 2012
woorden *gedicht* #34
O
17 apr 2012
Op ramkoers*
( 2 )
O
17 apr 2012
arm kind**
( 6 )
vorige
volgende