myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
de nood *gedicht*
de nood is hoog
is er redding nabij
en ik in ongenade gevallen
geen hoop meer voor mij
de leeuwen zijn hongerig
en dichterbij dan ooit
het zal niet lang duren
voor ik over het hek wordt gegooid
22 okt 2009 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
05 mei 2010
dagen *gedicht*
O
05 mei 2010
mooiste *gedicht*
O
05 mei 2010
my dreams
O
04 mei 2010
snelweg *gedicht*
O
04 mei 2010
bleeding
O
04 mei 2010
fenomeen *gedicht*
O
04 mei 2010
huis *gedicht*
O
04 mei 2010
vrijheid *gedicht*
O
03 mei 2010
mooie plaatjes *gedicht*
O
03 mei 2010
veilige haven *gedicht*
O
03 mei 2010
stilte *gedicht* #5
O
03 mei 2010
daydreams
O
02 mei 2010
uitslag MotoGP Spanje
O
02 mei 2010
dromen *gedicht*
O
02 mei 2010
close my heart
vorige
volgende