myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
de nood *gedicht*
de nood is hoog
is er redding nabij
en ik in ongenade gevallen
geen hoop meer voor mij
de leeuwen zijn hongerig
en dichterbij dan ooit
het zal niet lang duren
voor ik over het hek wordt gegooid
22 okt 2009 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
O
09 mei 2010
geraakt *gedicht*
O
09 mei 2010
woestijn *gedicht*
O
09 mei 2010
invalshoek *gedicht*
O
08 mei 2010
wijn *gedicht*
O
08 mei 2010
miracles
O
08 mei 2010
de stilte *gedicht*
O
07 mei 2010
something
O
07 mei 2010
vrucht *gedicht*
O
07 mei 2010
niet delen *gedicht*
O
07 mei 2010
laatste maal *gedicht*
O
07 mei 2010
merkwaardig *gedicht*
O
06 mei 2010
geen mits *gedicht*
O
06 mei 2010
sunny days
O
06 mei 2010
tijd *gedicht*
O
05 mei 2010
please go
vorige
volgende