Body Movement Conclusie

Ik heb de laatste dagen niet geschreven, ivm andere dingen aan mijn hoofd. Toen ik wel wilde schrijven was Dex net bezig met de nieuwe MD erop te zetten, dus dat vond ik ook niet bepaald handig. Anyhow. Mijn challenge zit erop vrolijk

En ik heb een fout gemaakt, omdat ik écht dacht dat 29 feb de laatste dag zou zijn, maar blijkbaar is dat niet helemaal zo uitgekomen. Ik heb het idee dat ik dan eerder ergens een dag heb overgeslagen ofzo, want ik begon bewust een dag voor de maand februari. Maar misschien maak ik een enorme denkfout. Kan ook.

Maar, het zit er dus op. En mijn conclusie? Ik vond het niet heel leuk. Maar dat was geloof ik al wel duidelijk. Ik vond het heel lastig om te combineren met bijvoorbeeld drukke werkdagen en hoewel ik vooraf zei dat ik vooral veel afwisselingen wilde hebben in de workouts, heb ik veelal voor dezelfde gekozen.

Dat mijn winterdepressie deze maand extra aanwezig was, heeft niet echt meegeholpen. Al die regen en donkere dagen zorgt wel echt voor een neerslachtige stemming. Hoewel die stemming alsnog anders is dan andere jaren, gezien ik wel heel blij ben met mijn relatie en me daardoor minder eenzaam voel.

Erbij opgeteld heb ik veel last van mijn rug gehad, vanwege de ventilatie op het werk. Die zit letterlijk recht boven me en dat zorgt ervoor dat ik de hele dag door een koude wind letterlijk in mijn nek heb. Niet al te best. En ja, sporten zou dan misschien beter zijn, maar daar heb ik dan eigenlijk weer geen puf voor.

Ik wil het sporten zeker wel vol blijven houden, maar niet elke dag. Het is wel beter voor me, maar op dit moment merk ik dat het niet helemaal past bij alles wat ik op dit moment doe.

Ik moet nog even bedenken wat ik als volgende challenge wil. Ik ben namelijk ook nog steeds druk bezig met mijn blog challenge (met succes: februari betekende ruim 400 unieke bezoekers. En dat voor een gloednieuwe website!). En dat kost ook best wel veel tijd.

Anyhow. Ik heb deze challenge dus sort off met succes gedaan. Niet elke dag, maar toch wel een groot deel van de dagen wel. End at vind ik eigenlijk al een succes. Het was al meer en beter dan wat ik hiervoor deed.


Dag 1: Body Combat 80 - Cardio-blast 24 minuten
Dag 2: Body Combat 60 - 30 minuten (slechts 15 minuten volgehouden)
Dag 3: Barre 7 - 30 minuten
Dag 4: Body Combat 80 - Cardio-blast 24 minuten
Dag 5: Body Combat 78 - Cardio Blast 19 minuten
Dag 6: Niks.
Dag 7: Body Combat - workout 1: 8 minuten
Dag 8: Body Combat 80 - Cardio-blast 24 minuten
Dag 9: Body Combat 80 - Cardio-blast 24 minuten
Dag 10: Niks
Dag 11: Slepen met spullen
Dag 12: niks
Dag 13: Barre 7 - 30 minuten
Dag 14: Body Combat - workout 1: 8 minuten
Dag 15: Body Combat 80 - Cardio-blast 24 minuten
Dag 16: dansen tijdens opruimen
Dag 17: Body Combat 80 - Cardio-blast 24 minuten
Dag 18: Born to move 18 - 20 minuten
Dag 19: Body Combat - workout 1: 8 minuten
Dag 20: Body Combat 80 - Cardio-blast 24 minuten
Dag 21: hele dag gelopen met camera
Dag 22: Barre 7 - 30 minuten
Dag 23: Body Combat - workout 1: 8 minuten
Dag 24: niks
Dag 25: niks
Dag 26: Body Combat - workout 1: 8 minuten
Dag 27: Veel gewandeld
Dag 28: Body Combat 80 - Cardio-blast 24 minuten
Dag 29: Body Combat - workout 1: 8 minuten
02 mrt 2020 - 459x gelezen
Profielfoto van Nightdream
Nightdream, vrouw, 35 jaar
 
Log in om een reactie te plaatsen.   Schrijf reactie
  vorige volgende