Ademhalen
Ik heb de laatste twee weken moeite met rustig ademhalen met hyperventilatie als gevolg. Vandaag mag ik na zoveel jaar coach en psych vrij te zijn geweest weer een bezoekje brengen aan een zielenknijper. Alles om mn adem weer rustig te krijgen. Want ja de keerzijde van musicus zijn, is stres, angst en overgevoeligheid.
Ik ben benieuwd.
Operachick, vrouw, 35 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
vorige
volgende