myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Zijn de pepernoten er al?
Elk jaar weer een punt van discussie, maar wat dacht je hiervan?
12 aug 2025 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Azura
dinsdag 12 augustus 2025 21:00
Ook doodleuk “ze zijn er weer” bij schrijven hahah, prachtig. Vrolijk Pasen!
1discern2apply
donderdag 14 augustus 2025 07:05
Haha de Paashaas legt het hele jaar door?? 😄 Een boerderij met haar en de Milkakoe lijkt mij wel leuk eigenlijk 👀👀
Log in om een reactie te plaatsen.
O
07 mrt 2010
dromen *gedicht* #3
O
07 mrt 2010
einde *gedicht*
O
07 mrt 2010
wiel *gedicht*
O
07 mrt 2010
onwillig *gedicht*
O
07 mrt 2010
deken *gedicht*
O
06 mrt 2010
zaken *gedicht*
O
06 mrt 2010
overal *gedicht*
O
06 mrt 2010
iets van *gedicht*
O
06 mrt 2010
gedachten *gedicht*
O
06 mrt 2010
clouds
O
05 mrt 2010
euforie *gedicht*
O
05 mrt 2010
i thought
O
05 mrt 2010
troosteloos *gedicht*
O
05 mrt 2010
houvast *gedicht*
O
05 mrt 2010
no happy ending
vorige
volgende