myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Zijn de pepernoten er al?
Elk jaar weer een punt van discussie, maar wat dacht je hiervan?
12 aug 2025 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Azura
dinsdag 12 augustus 2025 21:00
Ook doodleuk “ze zijn er weer” bij schrijven hahah, prachtig. Vrolijk Pasen!
1discern2apply
donderdag 14 augustus 2025 07:05
Haha de Paashaas legt het hele jaar door?? 😄 Een boerderij met haar en de Milkakoe lijkt mij wel leuk eigenlijk 👀👀
Log in om een reactie te plaatsen.
O
07 apr 2010
omgeving *gedicht*
O
06 apr 2010
ongelijk *gedicht*
O
06 apr 2010
zwijgen *gedicht*
O
06 apr 2010
aas *gedicht*
O
06 apr 2010
mezelf *gedicht*
O
05 apr 2010
twijfel *gedicht*
O
05 apr 2010
broken hearted
O
05 apr 2010
oog *gedicht*
O
05 apr 2010
emotie *gedicht*
O
04 apr 2010
stilte *gedicht* #2
O
03 apr 2010
Deutscher mit Paschen
( 1 )
O
03 apr 2010
straf *gedicht*
O
03 apr 2010
parel *gedicht*
O
03 apr 2010
keren *gedicht*
O
02 apr 2010
op zoek *gedicht*
vorige
volgende