myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Zijn de pepernoten er al?
Elk jaar weer een punt van discussie, maar wat dacht je hiervan?
12 aug 2025 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Azura
dinsdag 12 augustus 2025 21:00
Ook doodleuk “ze zijn er weer” bij schrijven hahah, prachtig. Vrolijk Pasen!
1discern2apply
donderdag 14 augustus 2025 07:05
Haha de Paashaas legt het hele jaar door?? 😄 Een boerderij met haar en de Milkakoe lijkt mij wel leuk eigenlijk 👀👀
Log in om een reactie te plaatsen.
O
29 apr 2010
spoor *gedicht*
O
28 apr 2010
eindeloos *gedicht*
O
28 apr 2010
denk *gedicht*
O
28 apr 2010
onwezenlijk *gedicht*
O
28 apr 2010
spiegels *gedicht*
O
28 apr 2010
ongrijpbaar *gedicht*
O
27 apr 2010
einde van de dag *gedicht*
O
27 apr 2010
play
O
27 apr 2010
donkere wolken *gedicht*
O
27 apr 2010
onmerkbaar *gedicht*
O
27 apr 2010
machteloos *gedicht*
O
26 apr 2010
zonder reden *gedicht* #2
O
26 apr 2010
zonder reden *gedicht*
O
26 apr 2010
andere kant *gedicht* #3
O
26 apr 2010
bad luck
vorige
volgende