myDiary
Home
Laatste reacties
Help
Zoeken
Inloggen
Registreren
Zijn de pepernoten er al?
Elk jaar weer een punt van discussie, maar wat dacht je hiervan?
12 aug 2025 -
meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren?
Ja
|
Nee
freebird
, man,
13
jaar
Azura
dinsdag 12 augustus 2025 21:00
Ook doodleuk “ze zijn er weer” bij schrijven hahah, prachtig. Vrolijk Pasen!
1discern2apply
donderdag 14 augustus 2025 07:05
Haha de Paashaas legt het hele jaar door?? 😄 Een boerderij met haar en de Milkakoe lijkt mij wel leuk eigenlijk 👀👀
Log in om een reactie te plaatsen.
O
13 mei 2010
vliegramp, een 'bekende'
( 3 )
O
12 mei 2010
leeg *gedicht* #2
O
12 mei 2010
eenvoudig *gedicht*
O
12 mei 2010
afstand *gedicht*
O
12 mei 2010
verwachten *gedicht*
O
12 mei 2010
leugen *gedicht*
O
11 mei 2010
hello
O
11 mei 2010
paden *gedicht*
O
11 mei 2010
geteld *gedicht*
O
11 mei 2010
dromen *gedicht* #2
O
10 mei 2010
deuren *gedicht*
O
10 mei 2010
situatie *gedicht*
O
10 mei 2010
doel *gedicht*
O
09 mei 2010
gevormd *gedicht*
O
09 mei 2010
droom *gedicht*
vorige
volgende