Zaterdag 6 januari 2018

Vandaag werd ik om 8 uur wakker door mijn wekker, en ben ik om half 9 uit bed gegaan. Ik ben gaan ontbijten, mezelf om gaan kleden en mijn spullen gepakt omdat ik die ochtend van 9.30 tot 13.00 moest werken. Toen ik klaar was met werken ben ik samen met 1 van mijn beste vriendinnen naar huis gefietst. Nadat ik thuis kwam ben ik middag gegeten en ben ik naar mijn kamer gegaan om huiswerk en samenvattingen te maken, want ja jammer genoeg moet dat natuurlijk ook gebeuren. Tijdens dat ik dit aan het doen ben luister ik vaak muziek of zet ik soms een filmpje van Youtube op zodat het iets leuker is. Daarna was het al weer avond en heb ik gegeten. Daarna ben ik weer verder gegaan met het leren en nu ben ik dit aan het schrijven. Het is zaterdag avond dat ik dit schrijf en ik weet eigenlijk nog niet heel goed wat ik morgen ga doen, maar dat zie ik dan wel weer.

Slaap lekker!

Groetjes Jadahre xx
07 jan 2018 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van Jadahre
Jadahre, vrouw, 25 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende